Lehed

teisipäev, 7. juuli 2015

Maapähklivõie šokolaadiga

 Ühel hetkel tuli lihtsalt idee, et maapähklivõid saab kindlasti ise ka teha. Uurisin ja välja tuli, et see on maailma kõige lihtsam ettevõtmine üldse. Nii ma sellesse lõksu langesin. Tegelikult puhast maapähklivõiet ma nii väga ei jumaldagi, aga kui olin selle šokolaadiga ühte patta ajanud, siis muutus see lihtsalt maailma kõige paremaks vahepalaks ja maiuseks. 
Valmis kraamiga maiustades tuli mulle kohe meelde minu vanaisa. Tema oli kõige suurem magusa sõber üldse; trühvlitort (Saare Leiva tehtud) lihtsalt sellepärast, et tahaks magusat nüüd kohe, ei olnud harv juhus. Lisaks oli tal alati üks purk šokolaadi-pähklikreemi aknalaua peal, kui magusa isu tuli, siis oli alati käepärast võtta. Isegi siis, kui vanaisa lahkus, seisis poolik magusa purk veel tükk aega aknalaual omal kohal...

400 g maapähkleid, ilma soolata
1-2 tl soola(maitse järgi
80 g tumedat šokolaadi 
80 g valget šokolaadi

- maapähklid röstida pannil
- soovi korral eemaldada kestasid, aga võib ka koos nendega teha
- köögikombaini (blenderisse) ja töödelda kuni tekib kreemjas mass (umbes 10 minutit)
- lisa soola 
- sulata šokolaadid eraldi
- lisa mõlema šokolaadi sisse niipalju maapähklivõiet kuni omale tundub paras konsistents
- säilitada suletud purgis toatemperatuuril (vedelam) või külmkapis (tahkem)

Maiustada näiteks kreekerite ja banaanidega!
Täiuslik vahepala!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...