Lehed

laupäev, 31. jaanuar 2015

Kass Arturi kook kamapallidega

Lõuna sai söödud, väike puhkehetk ja mõte hakkas jälle söögi lainel tööle. Hmm.... tahaks midagi head õhtu poole nosida. Nii mis mul siis on. Ja muidugi, mulle väga maitsevad iirised. Eriti hull on kui tegemist veel sulatatud iiristega nagu selle koogi kattes siin. Ükskord varem juba olin ostnud rukki või odrapalle, et peaksid olema tervislikud hommikusöögiks vms. Kahjuks minu jaoks ikka natuke liiga tuimad asjad niisama söömiseks. Tookord juba tegin neist samamoodi hoopis kooki. Seekord siis kamapallidega. Pluss on see, et need on juba sellised suupärased tükid, et pole tarvis enam rohkem tükeldada. Koogi tegu on lihtsamast lihtsam. Kõige suurem vaev on iiriste pakist välja saamine. Selle lahenduseks olen teinud võistluse, kes suudab kõige kiiremini terve pakki iiriseid ära koorida. Mina võitsin :) ühe pakki iiriste peale läks 1 minut ja 40 sekundit. 


300 g Kiss Kiss iiriseid (2 pakki)
170 g taluvõid
100 g kamapalle

- vabasta iirised ümbrisest
- sulata või ja iirised, sega ühtlaseks
- lisa kamapallid
- vormi meelepärane kuju kas piklik või palju väiksemaid
- lasta külmas seista ja taheneda

Nämm nämm!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...